مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 01:322022-02-06پزشكي

زیرمیزی وجود دارد/ نمی توان با شرایط و سیستم موجود آن را ریشه کن کرد


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: زیرمیزی وجود دارد اما نمی توان با شرایط و سیستم موجود آن را ریشه کن کرد اما موردی برخورد می کنیم.

- ایسنا/لرستان معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: زیرمیزی وجود دارد اما نمی توان با شرایط و سیستم موجود آن را ریشه کن کرد اما موردی برخورد می کنیم.

دکتر صالح آزادبخت در گفت وگو با ایسنا در خصوص سطح بندی ارائه خدمات، اظهار کرد: با محدودیت منابع مواجه هستیم و باید در توزیع امکانات، سطح بندی را رعایت کنیم.

وی ادامه داد: در حوزه معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان کتاب جامعی در خصوص سطح بندی خدمات درمانی و چشم انداز 1404 در دست انجام است و در حال راه اندازی سامانه آن هستیم.

احداث 51 اتاق ال دی ار در لرستان آزادبخت در خصوص شاخص مرگ مادران در اثر عوارض بارداری و زایمان( MMR )، افزود: برنامه کلی در لرستان و با وجود ال دی ار ها احداث 51 اتاق ال دی ار بوده که نمونه آن بیمارستان شهید رحیمی است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان در ادامه در خصوص استقلال مالی بیمارستان ها در استان با بیان اینکه چرا در بیمارستان ها تحول ایجاد نمی شود؟ عنوان کرد: ساختار نحوه اداره کردن بیمارستان ها معیوب بوده و در این راستا نیازمند اصلاح ساختار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرمیزی وجود دارد/ نمی توان با شرایط و سیستم موجود آن را ریشه کن کرد

زیرمیزی وجود دارد/ نمی توان با شرایط و سیستم موجود آن را ریشه کن کرد